Víš, co dělá pejsek Alík celý den? Poslouchej krátký příběh a pomoz jej doplnit vystřihanými obrázky. Cílem je porozumění obsahu čteného textu a rozvíjení sluchového vnímání.
Věková skupina: 5 – 6
Materiál připravila: 22. MŠ
Kdo by neměl rád dinosaury. Strašlivého Tyranosaura nebo roztomilého Brontosaura. Pokus se je objevit pod vrstvami písku.
Věková skupina: 5 – 4
Materiál připravila: 38. MŠ
Kdo by se netěšil na léto a prázdniny? Volné chvíle můžeš strávit například při plnění těchto aktivit. Čeká tě popis obrázku, seznámíš se s užitečnými piktogramy a přiřadíš některé topografické značky. Na závěr můžeš zaškrtnout v seznamu aktivit zážitky, které jsi již během léta zažil/a (po prázdninách se ti o nich bude lépe vyprávět).
Věková skupina: 5 – 6
Materiál připravila: 25. MŠ
Cílem této aktivity je rozvoj fonematického sluchu - vnímat změny rytmu ve verších, přesná artikulace, rozvíjení paměťových schopností a vytváření pozitivního vztahu k poezii.
Věková skupina: 5 – 6
Materiál připravila: 81. MŠ
Aktivita rozvíjí u dětí zrakové vnímání, soustředěnost, slovní zásobu, prostorovou orientaci a slovní vyjadřování. Dítě se učí tvořit správný tvar slova.
Věková skupina: 5 – 5
Materiál připravila: 31. MŠ
Materiál je zaměřen na hledání rýmů, rytmizaci slov a symboly léta.
Věková skupina: 5 – 6
Materiál připravila: 55. MŠ
Cílem aktivity je rozvíjení sluchové analýzy – rozklad slov na slabiky, schopnost vnímat odlišnou délku slov, rozvíjení slovní zásoby.
Věková skupina: 5 – 6
Materiál připravila: 22. MŠ