Aktivity hudební

Soubory pro distanční výuku

  • Ťuká ťuká deštík (.pdf 267 KB)

    Je jaro a říká se, že počasí je občas aprílové. Víš, co to znamená? Jaké počasí může být na jaře? Cílem této aktivity je rozvoj zájmu o hudební formu sdělení, rozvoj smyslového vnímání, vytváření pozitivního vztahu k hudbě.

    Věková skupina: 4 – 5

    Materiál připravila: 24. MŠ

  • Na jaře (.pdf 284 KB)

    S písničkou "Na jaře" si spolu s čápem Oskarem můžeš vyzkoušet pohybový tanec a rytmizaci hrou na tělo či na hudební nástroj. Aktivita rozvíjí hudební vnímání, paměť, smysl pro rytmus.

    Věková skupina: 4 – 6

    Materiál připravila: MŠ Lhota

  • Aprílové počasí - pisnička (.pdf 274 KB)

    Cílem této aktivity je rozvoj zájmu o hudbu, rozvoj smyslového vnímání, vytváření pozitivního vztahu k hudbě, poznávání lidových melodií.

    Věková skupina: 4 – 6

    Materiál připravila: 81. MŠ

  • Cítíš rytmus? (.pdf 72 KB)

    Zábavná aktivita zaměřená na vnímání rytmu u předškolních dětí.

    Věková skupina: 4 – 6

    Materiál připravila: 7. MŠ

  • Píseň Sluníčko, vstávej! (.pdf 416 KB)

    Aktivita rozvíjí hudební vnímání a paměť, je doplněna pohybovými činnostmi a relaxací, spojenou s příjemnými pocity.

    Věková skupina: 4 – 6

    Materiál připravila: 81. MŠ

  • Tluče bubeníček (.pdf 189 KB)

    Hudební hrátky, procvičování rytmizace

    Věková skupina: 4 – 6

    Materiál připravila: 23. MŠ

  • Hudební hádanka (.pdf 134 KB)

    Aktivita rozvíjí sluchové a zrakové vnímání (paměť, rozdělenou pozornost, hudební paměť, barevné rozlišování, soustředěnost), jemnou motoriku.

    Věková skupina: 4 – 6

    Materiál připravila: 81. MŠ