rozvoj jemné motoriky, koordinace ruky a oka
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 57. MŠ
Cílem aktivity je experimentování s roztokem vody, jaru a barvy, pozorování vzniku různorodé směsi – pěny.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 81. MŠ
Když se díváme do zrcadla, co vidíme? Vidíme svůj obličej? Jak náš obličej vypadá, co je na něm? Kde jsou umístěny oči, uši, nos a pusa? Víš, kde je obočí a kde jsou řasy? Zkus si naše zábavné tvoření a uvidíš, jaký obličej se ti podaří udělat.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 6. MŠ
Soubor několika pracovních listů zaměřených na poznávání částí stromů, orientaci v počtu s určením více x méně, případně o kolik a řazení dle daného pravidla + práce s digitálními technologiemi (tablet x PC)
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 91. MŠ
Už jsi někdy luštil/a hlavolamy? A co takhle indiánské šifry?.....Indiáni používají ke komunikaci různé šifrovací hádanky, aby se neprozradili svým nepřátelům. I my takové šifry využíváme například při hře Stopovačka, kdy hledáme směry cest a místa schovaných úkolů, viď? Vyzkoušej si psát jako indián.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 6. MŠ
Během pokusů a her s vodou se dostaví velké překvapení. Zaženete nudu a užijete si spoustu zábavy.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 38. MŠ
Experimentování s vodou. Co plave a co se potopí?
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 70. MŠ
Pojď si zahrát na kouzelníka a čaruj s barvičkami. Aktivita rozvíjí zrakové vnímání, podporuje přirozenou zvídavost, tvořivost a radost z objevování.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 22. MŠ
Pokusy s vodou
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: MŠ Křimice