Je jaro a říká se, že počasí je občas aprílové. Víš, co to znamená? Jaké počasí může být na jaře? Cílem této aktivity je rozvoj zájmu o hudební formu sdělení, rozvoj smyslového vnímání, vytváření pozitivního vztahu k hudbě.
Věková skupina: 4 – 5
Materiál připravila: 24. MŠ
S písničkou "Na jaře" si spolu s čápem Oskarem můžeš vyzkoušet pohybový tanec a rytmizaci hrou na tělo či na hudební nástroj. Aktivita rozvíjí hudební vnímání, paměť, smysl pro rytmus.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: MŠ Lhota
Cílem této aktivity je rozvoj zájmu o hudbu, rozvoj smyslového vnímání, vytváření pozitivního vztahu k hudbě, poznávání lidových melodií.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 81. MŠ
Zábavná aktivita zaměřená na vnímání rytmu u předškolních dětí.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 7. MŠ
Aktivita rozvíjí hudební vnímání a paměť, je doplněna pohybovými činnostmi a relaxací, spojenou s příjemnými pocity.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 81. MŠ
Hudební hrátky, procvičování rytmizace
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 23. MŠ
Aktivita rozvíjí sluchové a zrakové vnímání (paměť, rozdělenou pozornost, hudební paměť, barevné rozlišování, soustředěnost), jemnou motoriku.
Věková skupina: 4 – 6
Materiál připravila: 81. MŠ